نمایندگی فروش ویژه خدمات تعمیر کولر گازی اسپلیت در شیراز - عظیمی

کولر گازی اسپلیت آدرس نمایندگی فروش ویژه خدمات تعمیر کولر گازی اسپلیت در شیراز - عظیمی

نمایندگی فروش ویژه خدمات تعمیر کولر گازی اسپلیت در شیراز - عظیمی

کولر گازی اسپلیت آدرس نمایندگی فروش ویژه خدمات تعمیر کولر گازی اسپلیت در شیراز - عظیمی

لیست قیمت نمایندگی خرید فروش ویژه آدرس خدمات پس از فروش تعمیر کولرگازی اسپلیت در شیراز-عظیمی09174935800

 اسپلیت (Split) نوعی کولر گازی است که هوای گرم خانه را گرفته و به حالت خنک به داخل برمی گرداند این کار تا جایی اتفاق می افتد که ترموستات به دمای دلخواه برسد. کولر در واقع همانند یخچالی است که محفظه عایق ندارد. مایع مبرد مانند فرئون گرما را گرفته بخار می شود و محیط را خنک می کند. در کولرها دستگاهی که مبرد را بخار می کند همانند یخچال است.

واحدهای تهویه هوا، پیاده سازی یک سیستم سرمایش کامل در فضای کوچک است.



آیا کولرهای اسپلیت اینورتر واقعا کم مصرف هستند؟

کولر های گازی یا اسپلیت های اینورتر دار (inverter)، با توانایی راه اندازی آرام دور کمپرسور یا موتور کولرگازی و اسپلیت دارای کمترین مصرف برق و با گرید انرژی A می باشند. بدیهی است کولرهای گازی اسپلیت گرید B نسبت به گرید A دارای مصرف برق بیشتری بوده اما در هر حال از کولرهای گازی معمولی کم مصرف ترند. البته ناگفته نماند، تبلیغاتی که شرکت های وارد کننده کولرهای گازی اینورتر مبنی بر کاهش مصرف برق 60 درصدی در این کولرها دارند نه اثبات شده است و نه منطقی.

 

به منظور کاهش موثر مصرف برق کولر گازی و اسپلیت، همیشه دمای آنرا روی 25 درجه سانتیگراد تنظیم نمائید. این عمل باعث خاموش شدن متناوب کمپرسور دستگاه و کاهش هزینه برق مصرفی شما می گردد. تنظیم دمای اسپلیت یا کولر گازی روی عدد 25 درجه ضمن تامین شرایط هوای مطلوب و مورد نظر شما، بعنوان موثرترین راهکار در کاهش مصرف و هزینه برق دستگاه در تمامی انواع کولر .های گازی و اسپلیت ها مورد قبول کارشناسان قرار دارد


در ۱۰ سال گذشته قدم‌های مهمی برای افزایش بهره‌وری کولرهای گازی برداشته‌شده است. امری که موجب شده به‌جای استاندارد قبلی میزان مصرف انرژی یعنی EER استاندارد جدیدی در این صنعت به نام SEER تعریف شود. این استاندارد جدید روش سنجش میزان بهره‌وری محصولات اینورتر ال‌جی در دنیا را متحول کرده است.

رتبه‌بندی SEER میزان قدرت خنک‌کنندگی کولرگازی را در مقابل دیگر وسایل سرمایشی سنجیده و آن را بر اساس میزان وات بر ساعت محاسبه می‌کند. استاندارد قدیمی EER فقط می‌توانست میزان مصرف انرژی را در یک حالت دمایی بسنجد درحالی‌که در استاندارد SEER می‌تواند انواع حالت‌های دمایی را در طول سال بسنجد و بر اساس آن میزان مصرف انرژی را دقیق‌تر تعیین کند. استاندارد SEER اکنون در کشورهای مختلفی به کار گرفته‌شده و به مشتریان میزان مصرف انرژی دقیق‌تری را نشان می‌دهد. ال‌جی نیز با توجه به تقاضا و استانداردهای بالای کشورهای خاورمیانه از این روش برای سنجش مصرف انرژی محصولات خود بهره می‌برد.

استاندارد نوآورانه SEER و فناوری اینورتر با کاهش مصرف انرژی کاربران، هزینه‌ها و هم‌راستا بودن با اهداف کشور، تحولی در این حوزه به وجود آورده‌اند. برخلاف موتورهای معمولی که به خاطر چرخش مداوم با دور بالا، انرژی زیادی مصرف می‌کنند، موتور اینورتر در کولرگازی ARTCOOL ال‌جی میزان فعالیت کمپرسور را مدیریت کرده و بر اساس میزان دما، سرعت آن را تنظیم می‌کند. امری که باعث می‌شود میزان مصرف انرژی در وسایلی مثل یخچال و کولرگازی که سهمی ۷۰ درصدی در مصرف انرژی کل خانه را دارند تا حد زیادی کاهش پیدا کند.

کمپرسور اینورتر پیشرفته کولرگازی ARTCOOL ال‌جی که مخصوص مناطق گرم طراحی‌شده است، بدون کم کردن قدرت، مصرف انرژی را کم می‌کند. به لطف این فناوری نوآورانه و بی‌نظیر، مصرف‌کنندگان می‌توانند تا ۶۵ درصد بیشتر از مدل‌های معمولی در مصرف انرژی صرفه‌جویی کرده و بدون نگرانی بابت قبض برق، از عملکرد فوق‌العاده و قدرتمند موتور اینورتر لذت ببرند.




جهت کسب اطلاعات بیشتر با مشاورین گروه تاسیساتی یزد تهویه تماس حاصل فرمائید

مشاور فروش:09175956588  پناهی     

  آدرس:شعبه1-چهارراه هوابرد به سمت چهارراه سرباز,بعد از ساختمان بهزیستی,ساختمان نبش کوچه, طبقه 2 واحد 4

     شعبه2-بلوار صنایع,بعد از شهرک آرین به سمت گلستان,روبه رو شیمی گیاه بعد از کوچه 28 دکتر حسابی نبش کوچه 28/1

 شماره ثابت خدمات     07138380677


نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی